1. Registrácia zákazníka na stránke PyroBox zábavná pyrotechnika, ohňostroje a veľkoobchod zábavnej pyrotechniky

1.1. V pravom hornom rohu kliknite na "Prihlásenie".

1.2. Zadajte vašu e-mailovú adresu a vyplňte registračný formulár podľa pokynov a kliknite na "Vytvorenie nového účtu".

1.3. Po úspešnej registrácii Vám príde na váš e-mail správa s vašimi prihlasovaími údajmi.

1.4. Po obdržaní správy s prihlasovacími údajmi sa môžete prihlásiť do Vášho užívateľského konta.

1.5. Po prihlásení si môžete pridať vašu korešpondenčnú a fakturačnú adresu. Ak ju nepridáte teraz tak ju môžete zadať pri Vašej prvej objednávke.

 

2. Vytvorenie objednávky

2.1. Vložte vybraný tovar do košíka.

2.2. Zobrazí sa Vám informačná tabuľka s aktuálnym obsahom nákupného košíka. Zvoľte "Pokračovať v nákupe" alebo "K pokladni"

2.3. V košíku skontrolujte obsah a správnosť objednaného tovaru. Tu môžete aktualizovať počet kusov objednaného tovaru, prípadne ho z košíka odstrániť kliknutím na ikonu "Vymazať".

2.3.1. V kroku "Adresy" si vyberáte vašu adresu doručenia (v prípade ak ste nezadali adresu pri registrácii). Ak je adresa dodania a fakturačná adresa rozdielna zaškrtnite políčko "Použiť pre fakturáciu inú adresu"

2.3.2. V kroku "Spôsoby doručenia" si vyberáte spôsob doručenia TOPTRANS  a.s. preprava ADR, alebo osobný odber. ( pre zákazníkov so špeciálnou zľavou alebo veľkoobchod TOPTRANS  a.s VEĽKOOBCHOD, alebo osobný odber ). Následne si prečítajte obchodné podmienky a zaškrtnite políčko, čím vyjadrujete súhlas s nimi.

2.3.3 V kroku "Vyberte si spôsob platby" si vyberáte spôsob uhradenia objednaného tovaru kliknutím na zvolenú metódu.

2.4. Posledným krokom je "Zhrnutie objednávky", kde je uvedená cena objednávky a spôsob platby. Prosím uistite sa že ste zadali správne informácie a vybrali správný spôsob platby ako aj metódu doručenia. Môžete sa vrátiť na ktorýkoľvek predchádzajúci krok a v prípade potreby upraviť údaje. Po kontrole správnosti údajov kliknite na "Objednávka s povinnosťou platby (suma s DPH)".

 

3. Spracovanie objednávky

3.1. Po odoslaní objednávky vám bude obratom doručený e-mail s predmetom "Potvrdenie objednávky", čim náš systém potvrdzuje prijatie Vašej objednávky.

3.2. Po overení dostupnosti tovaru sa Vaša objednávka spracuje. Prípadné zistené rozdiely Vám budú oznámené telefonicky alebo e-mailom a navrhne sa ďalší postup. Ak je všetok objednaný tovar na sklade, objednávka pokračuje na expedíciu. Ak objednaný tovar na sklade nie je, budeme Vás informovať o predpokladanom čase naskladnenie tovaru.

3.3. Objednávka sa presúva na expedíciu pri splnení jednej z týchto podmienok:

  • Všetok tovar z objednávky je na sklade
  • Objednaný tovar sa naskladnil v dopredu určenom termíne podľa dopytu kupujúceho.

3.4. Na objednaný tovar sa vyhotový daňový doklad a presunie sa do skladu na zabalenie a expedíciu, o čom budete upovedomený e-mailom.

 

4. Expedícia objednávky

4.1. Na expedícii tovar skontrolujeme či nejaví známky mechanického alebo iného poškodenia a zabalí sa spolu s daňovým dokladom. Balík sa odovzdá kuriérskej spoločnosti. O odoslaní tovaru budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Tovar vám bude doručený nasledovný pracovný deň po expedícii balíka zo skladu.

4.2. Ak ste si vybrali ako spôsob doručenia "Osobný odber", po potvrdení skladovej dostupnosti od nášho obchodníka si môžete tovar vyzdvihnúť osobne v sídle firmy v dopredu dohodnutom termíne a čase.